28 Mayıs 2010 Cuma

sol yanım...

''Bir tek seni Sevdim Gerisi Yalan''dı; talan vurdu ayrılık kırbaşladı...Geri dönüşü asla olamayan bir uçuruma ittin beni..Ne gözlerimin nemi ne kalemimin mürekkebi olabilirsin artık..Sen istedin ben gittim bittim..Baştan belliydi filmin sonu biz oynadık sadece.Bu sonu bile bile 2 dev başrol ezikliğinde...böyle olmamalıydı aşk dedikleri ama çok yaralandım/n toparlayamadım/n kanatlarım kırıktı uçamadım uçurtamadın...bundan sonra hep tek hep yek başımayım zaten..2.liğe yer yok!!Ne esen içimdeki hapsettiğim deli sevdaya açıcam zincir vurulmuş kilitlerimi nede buğulanmış gözlerimindeki sis bulutlarını yağdırıcam sağnak sağnak...bu saatten sonra ne yakışı ne yarışı kalır bu sol yanın..sevgim mi çoktu sevgin mi yoktu anlayamadım yada o kalabalıkta çözemedik fazlamıydık ki birbirimize...Artık sana yazılmayacak hiçbir mısra hiçbir şiir kelimelerim yoksun kalacak öyle masum öyle ödlek...buda son vuruşum zaten cümlelerimi içimde ki öfkeme.....Gecenin bilmem kaçı duygularımın fenalığındayım akıyorum yine sana doğal bir saflıkla...Loş fakat hoyrat ayaz gecenin buz kesmişliğinde  sokuluyorsun sinsice benliğime tir tir titriyorum kırılgan ürkek bir serçe yüreğimde gözlerimde..Bir boyun atkısı gibi yarım yamalak kalan koyu mavi ben..sonradan hırçınlıkla kızgınlıkla tek tek sökülen bir ben...Aşk sende kalsın ben yokum tokum...
... ama unutma: saklıycam seni sol yanım  içime batan bir güneşe hiç doğmamak üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumsuz bir hayatı seçiyorum demeyelim :)))