25 Mayıs 2010 Salı

artık...

Yine sonlarındayım umudun, yine paramparçayım biçare
Bu son bırakıyorum artık, çok yaşlandım
Vuslatım kıyamet, bitiriyorum seni burada, kavuşmak yokmuş yâre 
Sensiz esen bir bahar rüzgârına yakalandım 


Sevmek sanki bir masalmış, ben çekiliyorum, pamuk prensesim idamlık 
Çünkü bu masalda sensiz, nasıl uyurum yokluğunu dinlemeden?
Tek isteğim gözlerin ki çok değil istediğim yalnız bir anlık 
Ölümden korkardım ben, yârin yolunda bir mevsim olmayı bilmeden 

Yokluğunu bastırmak için çok sitem ettim yüreğime
Sen ellerimde başlayan ufacık bir yaraydın 
Büyüydün çok büyüdün ve dağıldın tüm varlığıma 
Seninle dolup taştım, kurtulmalıydım bu zehirden ama artık her şeyde sen vardın…

Bir gece vakti gibiydin sen benim hayatımda
Ne o kadar sakin, ne o kadar sisli ne de gölgesiz kalabildim o zifirde
Sen gece gibiydin; her rengin mubah ve karşı koyulmazdı, imkânsız 
Sen gece gibiydin; şafağın söktüğü yere bir duvar ördüm, çok zamansız 

Seni sevdim desem yalan olur, seni sevebilecek biri miydim ?
Ben hiç mükemmel olamadım, hep yarımdım. Gerçek seni bilir miydim? 
Hele ki seni nasıl yaşardım bunca zulmün içinde
Tüm gösterişin bittiği yerde, hani olurda sen bana “ gel “ desen gelebilir miydim?

Sakın sanma ki sen benim içimde yalansın
Sen benim hapsolduğum zindanlarda, bana ait olmayan bir parçamsın 
Bu ısrarım benim olman için değil, benden biri olman içim 
Benim varlığımdan habersiz ama benim için yaşaman için 

Seni kendime anlattığım zamanlar olur bazen 
Delirdiğimi düşünür, sanki benimmişsin gibi yaparım 
Aslında seni sevmişim ya deliyim zaten 
Seni parmak uçlarımda bulduğum zamanlar olur, sicim gibi kendi gözlerimden akarım 

Gerçek olan seni düşündükçe, yine seni çekerim içime 
Dökülürüm ama ağlamak için yağmuru beklerim
Çok ağrırım, dayanılmaz olursun ve yine yokluğun düşer ellerime 
Bende sana ait bir hayalin var bir de yokluğun, yok ki diyeceğim bir tek kelime 

Acırım, o kadar ki hiçbir şey sen kadar yakmaz canımı 
Ama dedim ya ağlamak için yağmuru beklerim 
Çünkü, eğer beni düşünürsen “ çok güçlü biriymiş “ demeni isterim 
Bilmiyorum acıyan ne, hissetmiyorum… Bilmiyorum ki sevdiğim yanını 

Boğulmak İstemiyorum artık denizlerinde ....bırakta ciğerimin bir köşesi bari boş kalsın 
alıntıdır...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumsuz bir hayatı seçiyorum demeyelim :)))