11 Mayıs 2010 Salı

aldanırım...

Bu bir yalan bu bir ceza Bu bir talan gönlüm bu bir veda Ne bir tavır ne bir eda Savur savrul gönlüm bu son elveda Hatırlarım hiç gidemem deyişini Hatırlarım erken ölürüm deyişini Aldanırım ben zaten gülüşüne ah gülüşüne Aldanırım aldanırım aldanırım gülüşüne Bu bir yalan bu bir ceza Bu bir talan gönlüm bu bir veda Aşk değil keza Ne bir tavır ne bir eda Savur savrul gönlüm bu son elveda Aldanırım ben zaten gülüşüne ah gülüşüne Aldanırım aldanırım aldanırım gülüşüne Bu her mevsim söyler misin Mecbur eden buna yar sen misin Soran beni yarım bulur Sen bir tek gül ey yar tamam olur Hatırlarım hiç gidemem deyişini Hatırlarım erken ölürüm deyişini Aldanırım ben zaten gülüşüne ah gülüşüne Aldanırım aldanırım aldanırım gülüşüne
yaşar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumsuz bir hayatı seçiyorum demeyelim :)))