3 Ekim 2010 Pazar

Çocukken Sahip Olduğum Kırmızı Rugan Ayakkabılar

Öyle şeyler söyleyebilmek isterdim ki anlatabilmek 
her kelimesi seni çeksin saklasın bir yerlerde; derin 
öyle şeyler gösterebilmek isterdim ki resmedebilmek 
rüzgar olmak isterdim ki eseyim etrafında; serin 
bu bir rüya bu bir dua 
ne dersen de, öyle olsun 
rüzgara karşı uçmaya çalıştım 
gözlerim kapalı seni aradım, seni aradım 
körebe oynar gibi 
el yordamıyla, sezgiyle 
çocukken sahip olduğum kırmızı rugan ayakkabılar 
onlar da senin gibi çok tatlıydılar ama; 
canımı yakardılar 
acıtırdılar 
öyle bir ilaç bulabilmek isterdim ki kurtulabilmek 
aşka dair bıraktığın korkulardan ama yaram çok, derin 
bıçakla keser gibi kesip atabilmek bütün her şeyi 
kesebiliyorsan ruhumu, dene; duygularımı, yüreğimi; beni 
bu bir rüya bu bir dua 
ne dersen de, öyle olsun 
rüzgara karşı uçmaya çalıştım 
gözlerim kapalı seni aradım, seni aradım 
körebe oynar gibi 
el yordamıyla, sezgiyle 
çocukken sahip olduğum kırmızı rugan ayakkabılar 
onlar da senin gibi çok tatlıydılar ama; 
canımı yakardılar 
acıtırdılar..


Şebnem Ferah..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumsuz bir hayatı seçiyorum demeyelim :)))