9 Ekim 2010 Cumartesi

BeNi UnUtMa..



Bir gün gelir de unuturmuş insan 
En sevdiği hatıraları bile
Bari sen her gece yorgun sesiyle 
Saat on ikiyi vurduğu zaman 
Beni unutma 
Çünkü ben her gece o saatlerde 
Seni yaşar ve seni düşünürüm 
Hayal içinde perişan yürürüm 
Sen de karanlığın sustuğu yerde
Beni unutma
O saatlerde serpilir gülüşün 
Bir avuç su gibi içime, ey yar 
Senin de başında o çılgın rüzgar 
Deli esiverirse bir gün 
Beni unutma 
Ben ayağımda çarık, elimde asa 
Senin için su yollara düşmüşüm 
Senelerce sonra sana dönüşüm 
Bir mahşer gününe de rastlasa 
Beni unutma 
Hala duruyorsa yeşil elbisen 
Onu bir gün benim için giy
Saksıdaki pembe karanfilde çiğ 
Ve bahçende yorgun bir kuş görürsen 
Beni unutma 
Büyük acılara tutuştuğum gün 
Çok uzaklarda da olsan yine gel 
Bu ölürcesine sevdiğine gel
Ne olur Tanrıya kavuştuğum gün
Beni unutma..............


1 yorum:

yorumsuz bir hayatı seçiyorum demeyelim :)))