9 Ekim 2010 Cumartesi

Ayrılık

Uzaktasın... yağmurlu bir gün 


Damlalar özlem ve hasret yüklü 
İtiraf edeyim seni düşündüm 
Sevgili,bugün ayrılığın yıldönümü 
Kar yağıyordu,hava buz gibiydi 
Ayaklarımız donmuştu hatırlar mısın 
Nefesimiz nefeslerimize yakındı 
İtiraf edeyim seni çok özledim 
Sevgili,bugün ayrılığın yıldönümü 
Selamımı kestim Gökyüzünle 
Merhabasına cevap vermiyorum 
Yaşamda bir tek sensizliğe itirazım 
İtiraf edeyim kimseyi sevemedim 
Sevgili,bugün ayrılığın yıldönümü 
Ben senden fazla sevdim diyemem... 
Sendeki koşulsuz sevgini sevmiştim 
Kalbine verdiğin sözün arkasındaydın 
İtiraf edeyim aşkını ömrüme yazdım 
Sevgili,bugün ayrılığın yıldönümü 
Eylül senden sonra her mevsim.. 
Her garda ilk aklıma düşen sensin 
İtiraf edeyim sen son öykümdün 
Sevgili,bugün ayrılığın yıldönümü 
Sevipte kal demediğim tek sendin 
Gitmesini hiç istemediğimde sendin 
Yoksun,işçi tulumlarını cıkarttım,emeğimdin 
İtiraf edeyim senden sonrasının ötesi yoktu 
Sevgili bugün ayrılığın yıldönümü 
Siyah ve beyaz senden sonra gördüklerim 
Renklerin bütün tonlarını sende bıraktım
Rıza Baldede


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumsuz bir hayatı seçiyorum demeyelim :)))