25 Ağustos 2012 Cumartesi



Tereddüt eder insan bazı bazı. 
Şüpheye düşer sevdiğinden de sevildiğinden de. 
Gölge olmadan güneş, şüphe olmadan aşk olur mu? 
Bir insanı haftada yedi gün, günde yirmi dört saat aynı şekilde, hiçbir iniş çıkış yaşamadan sevmek mümkün mü? 
Hele seneler boyu. 

Mümkün değilse şayet neden bu kadar zorlanıyoruz sevdiğimiz insanları, sevmediğimiz anlar, hatta sevmediğimiz günler olduğunu kabul etmekte?

Keşke söyleyebilsek birbirimize dürüstçe : 

“Seni seviyorum ama şu anda değil. 

Seni görmek istiyorum ama bugün değil.”

Elif Şafak








7 yorum:

  1. Seni özlüyorum ama bu gün:)))

    YanıtlaSil
  2. Elif şafak farkını hep belli ediyo

    YanıtlaSil
  3. SEVDİM BLOĞUNUZU ARA ARA UĞRARIM.SİZDE ESKİLERE GÖTÜRÜRSÜNÜZ BENİ ARANIZA YENİ KATILDIM BENDE BEKLERİM

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir blog olmuş tebrik ederim canım...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. bloğun şablonu alıp götürüyor insanı,
    içeriğine bakınca bakalım ne olacak

    YanıtlaSil

yorumsuz bir hayatı seçiyorum demeyelim :)))