27 Ocak 2010 Çarşamba

git-me-

Farklı bir bitiş .. Yeni bir başlangıç .. Yarım kalmış hayaller .. Eylemleri olmayan cümleler ..
Saçma sapan başlangıçlar .. Ya da seni unutma isteği ..hata üstüne hatalar yanlış yollar yanlış olan her şey...yanlış olan bir ben...

Oysa seni seviyorum la bitmiyormuş aşk .. Aşk bağlılıkmış .. Aşk tutkuymuş .. Aşk gerçekten senmişsin ..Aşk bana sende çok yakıştı demiştim .. Sen Gittin .. Aslında ben gönderdim ..Git dedim .. –me yi ekleyemedim ..

Git(-me)meliydin belki .. Ama yarım kalan kalbimi düşünmemiştim .. Sensiz neler yapabileceğimi tahmin etmemiştim .. Sensizlik koymazdı bana .. Ne gidişler yaşamıştım ben ?! Ama öyle değilmiş ..

Rüyalarımda seni görmek ve Sen'i dilemek .. Ezmek şu lanet olası gururu .. Ama olmuyor işte .. Ne kadar istesem de / istesek de .. Gurur diyoruz .. 3 günlük dünyada Gurur denen şeyi soktuk aramıza .. Oysa mutluydum seninle ..

Hayallerimiz vardı .. Her sabah o güllü tepside bana hazırlayacağın kahvaltıyı ne kadar isteyerek anlatıyordun hatırlasana ?! Özlüyorum .. Sesini .. Yüzünü .. O tebessüm ederken gamzelerin .. Özledim işte .. Nedensiz , çünküsüz ?! Sen olduğun için özledim ?! Sevdiğim için özledim ?!

Ve Git dedim .. Saçma sapan bir sürü neden sundum sana .. Gitmek istememiştin aslında .. Gurur vardı yine .. Gittin ?! Ağladım .. Ama çevirdim başımı .. Görmedin gözyaşlarımı .. O an Git-meeeeee diye bağırmak istiyordum .. Çığlık çığlık avaz avaz .. Herkes duysun istiyordum .. Seni seviyorum , bırakma beni demek istiyordum ..

Sesim duyulmadı .. Sensizlik yankılandı o an her yerden .. Buğulu gözlerimden Sen akıyordun .. Ve gidişin içimi bir o kadar sızlatıyordu ..

Akşamlar yine eski soğukluğundaydı artık ve yine duvarlar üstüme geliyordu .. Zaman durmuştu , tan yeri ağarmak bilmiyordu .. Ben sensizliğin acısıyla iç çekiyordum bütün gece .. Ve gündüz olsun istiyordum ..

Belki yaptığım hatalarla saklanıyorum aydınlık dünyada bir şeylerin arkasına .. Gece ise tüm çıplaklığıyla hatalarımı bir tokat gibi yüzüme çarpıyordu..

Ve en büyük hatam Git ?! demem ..

Ben Git dediğimde de kalsaydın ..

Ben "Gi"t deseydim de sen "–me" yi ekleseydin ..git dediğimde gitmeseydin...gitmek yerine kalmayı bilseydin...

Ve biz hiç Git(-me)seydik…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumsuz bir hayatı seçiyorum demeyelim :)))