16 Kasım 2011 Çarşamba

the notebook





Allie: Kimi seçersem seçeyim birileri mutsuz olacak.
Noah: Lanet olsun birilerinin ne istediğini bırak! Sen ne istiyorsun?

Noah: Benimle kalsan ne olur sanki ?

Allie: Seninle kalmak mı neden ? Halimize bak şimdiden kavga etmeye başladık.

Noah: Evet hep böyle yapıyoruz ! Kavga ediyoruz. Ben kibirli sersem biri olmaya başladığım zaman, sen bunu bana söylüyorsun. Sen baş ağrısı olmaya başladığın zaman da, ben sana bunu söylüyorum. Senin duygularını incitmeye korkmuyorum. Çünkü sen yine bir sonraki baş ağrıtıcı bir şeyi yapmaya koyuluyorsun.

Allie: Ne olmuş yani ?

Noah: Yani ilişkimiz kolay olmayacak. Gerçekten zorlu olacak ve buna her gün katlanmak zorunda olacağız. Ama ben bunu istiyorum. Çünkü seni istiyorum. Senin tamamını sonsuza dek istiyorum.

Noah: Benim için bir şey yapar mısın lütfen ? Benim için hayatının 30-40 yıl sonrasını gözünün önüne getirmeye çalış lütfen. Eğer o adamla görüyorsan git !… Seni bir kez kaybettim ve eğer gerçekten istediğin oysa sanırım tekrar kaybetmeye dayanabilirim. Ama sakın kolay yolu seçme !

” Kadınları bilirsin, doğru zamanda, doğru yerde ve doğru şartlarda her şeyi yapabilirler. “







1 yorum:

yorumsuz bir hayatı seçiyorum demeyelim :)))