6 Ekim 2011 Perşembe

ve sen kuş olur gidersin....





ve sen kuş olur gidersin...
Yarın kelimesi bende büyülü çağrışımlar uyandırdı hayatım boyunca.

Yaşadığım her günün acısını ve umudunu yarına erteledim. Ertesi gün olduğunda her şeyin yerli yerine oturacağına ilişkin bitimsiz beklentiler büyüttüm içimde.

Nefes aldığım ölçüde yarınlar bitmiyordu. Bu kadar geniş bir yarının hiçbir zaman gelmeyeceğini elbette biliyordum.

Buna rağmen bu duygu hiç eksilmedi dünyamdan.
Yaralarım yarın iyileşecek!
Oyuncağım yarın alınacak.
Yarın iş bulacağım
Sevgilim yarın dönecek
Dostlarım yarın ziyaretime gelecek
beklediğim mektup yarın elime ulaşacak
Annem yarın daha iyi olacak
Yarın buralardan kaçacağım
Yarın daha rahat ve derinden uyuyabileceğim 
Yarın bugünden çok daha iyi olacak
Yarın bugünden iyi olacak
Yarın bugünden iyi olabilir
Yarın yada bugün... 


Bitimsiz yarınlar sayesinde gün boyu sırtımda taşıdığım yükleri bir kenara bırakıp uyuyabiliyordum.


TARIK TUFAN













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumsuz bir hayatı seçiyorum demeyelim :)))