12 Ekim 2011 Çarşamba

hiç bir yere doğru





Sana hoşçakal demeye geldim,
sen yoksun, iyi ki yoksun.
bütün gün sokaklarda, amaçsızca dolaştıktan sonra
yapayalnız, boş, hiç dolmayacak bu eve geldim.
eski bir daktilonun, plakların, boş bir yatağın insansız,
hiç giyimeyecekmiş gibi duran askıdaki elbeselerin
resimlerini çektim. bu evde yalnızlığın nasıl olduğunu öğrendim.
Seni çok seviyorum. Ama daha fazla kalamayacağmı hissediyorum.
burası beni acıtıyor, sen beni acıtıyorsun çok fazla
daya fazla dayanamıyorum.
ne zamandır bu ilişkinin beni 
mutlu etmediğini, edemeyeceğini,
daha az mutsuz ollmak ve daha az mutsuz etmek için harcadığım onca çabanın da yetersiz kaldığını görüyorum.
yalnız olduğum günler 
deniz kenarında yürürken düşündüklerim bunlardı..
cok kısa zamanda bir başka ilişkinin yıllarla gelemeyeceği yere geldik.
hem de birlikte 
yaşamadan birlikte uyanmadan.
her seyeyiyle yaşansa belki güzel olcacak bir ilişkinin
yalnızca acılarını, imkansızlıklarını, 
güçlüklerini yaşamak mı yıprattı herseyi, bilmiyorum...

kapıda bir 
anahtar sesi duymak istiyorum
senin içeri girmeni istiyorum aynı zamanda hiç girmemeni...
ikisini de çok istiyorum, hava karardı, gitmem gerekmiyor ama gitmek istiyorum neden gitmek istediğimi, nereye gitmek istediğimi bilmiyorum.
yazarın dediği gibi '
yaşam ilk kez korkutuyor beni'
oysa, ne çok bekleyen var.
Bekleyenlerle yaşanacak hiçbir şey kalmadığını hissediyorum
sanırım bildiğim, tek başıma becerebildiğim pek az şeyden birini yapacağım:

Yolculuk, Hiç Bir Yere Doğru
 
Kürşat Başar



bazen olur herhalde hem gitmek istersin hem kalmak..her seye rağmen kalmak dersin her şeye rağmen gidersin.kürşat başar da ne güzel dile getirmiş.zaten gitsen de bir şeyler değiş mi ki?
nereye gidersen git kaçamazsın asla.çünkü yüreğini de götürüyorsun oraya.binlerce kilometre yol aşsan geldiğin yerle yolculuğa başladığın yer arası 0 km aslında...
ama şu da vardır ki en kötü karar bile kararsızlıktan iyidir.en fazla da yaptığımız içsel yolculuk değil mi...çevrenin dağın taşın denizin çok mu önemi var.bakmakla görmek arasındaki fark gibi....tüm güzellikleri görmemiz umuduyla ikilemler uzak olsun bizden :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumsuz bir hayatı seçiyorum demeyelim :)))