12 Aralık 2010 Pazar

bir tek sen...

Bir tek seni sevdiğim doğruydu. . 

Ve bu doğru yüzünden hayatım yalana battı. . 

Sen beni dışladığından beri beni sevenlere bir hayalet hediye ettin. . 

Tepeden tırnağa aşka, tepeden tırnağa özleme batmış bir hayalet. . . 

Kimisi senin beni beklettiğin kapıda beni bekledi. 

Seni beklemekten yorulur, onunla birlikte çekipgiderim diye buralardan. . . 

Ve ben en çok onların sevgisine inandım. 

En çok onlara derinden üzüldüm. 

Ve hep merak ettim, karşılıksız ve onca yıl bir hayaleti nasıl böylesine sevebildiler diye. . .

Dünyanın iyi bir yer olduğuna ve yaşamak için çok sebep bulunduğuna, 

bu insanların bir hayalete duydukları o akıl almaz, o sonsuz sevgileri yüzünden bir kez daha inandım. . . 

Seni unutmak için başladığı her aşkı yine seninle aladatan bir hayalete. . . 

Seninle kendini, bütün düşlerini, çocukluğunu, yaşadığı bütün acıları aldatan bir hayalete. . . 

Bir tek sana duyduğu sevgisi doğru olan, bu yüzden bütün hayatı bir yalan olan hayalete. . .

cezmi ersöz...

1 yorum:

yorumsuz bir hayatı seçiyorum demeyelim :)))