30 Aralık 2010 Perşembe

2011






2010un aldıkları 2010'un olsun...ebet vereckleri vardır 2011'in.
çok cömertlik istemiyorum...
biraz sevgi,saygı,hoşgörü,mutluluk,umut dolu,
başarılı olduğumu görebileceğim bir yıl...
yeni yaşımın uğurlu olmasını..
1 ocakta sevdiklerimin beni hatırlamasını istiyorum...
bana hatrladığını söylemeyen olsa bile hatrlaması yeter...
ne de olsa en güzel 1ocak onunla yaşandı..


herkesin sevdikleriyle mutlu bir yıl geçirmesi dileğiyle..
hatta ömür...


iyiki geldin 2011 demek için çok erken...



4 yorum:

  1. 1102.. pardon 2011 yazacaktım. umarım işler tersine gitmez. Bundan böyle dikkat etmek lazım. Herşeyin doğrusunu yazalım ki, işlerimiz dtqüzgün gitsin..

    YanıtlaSil
  2. Mutluuuuuuuuuuuuuuu yıllarrrrrrrrrrrrrrrr.
    Sende kelime doğrulama yoktu değilmi :S kontrol edelim bakalım.

    YanıtlaSil
  3. profösör hepimizin işleri rasgitsin;)
    umarım herkes beklediğni fazlasıyla alır...

    YanıtlaSil
  4. sana da asahhara ama ben anlamdım bu kelime doğrulama olayını:(

    YanıtlaSil

yorumsuz bir hayatı seçiyorum demeyelim :)))