26 Kasım 2010 Cuma

senden sonra ben...

Senden sonra;
Rakı şişesinde balık oldum ben, rakı oldum...
Yokluğun Orhan Veli'nin herhangi bir şiiri...

Senden sonra;
Film öncesi gösterilen fragmanlarda bile ağladım, sensiz sinemalar oyununda...

Senden sonra;
Dokunmaya çalıştım aynalarda ruhuma, çoktan gitmişti ardından ruhum da oysa.

Senden sonra;
Arkadaşların geldiler ve her zaman söylenen şeyleri söylediler.
Gözlerin bakışlarında...

Senden sonra;
Resminin yerine yalnızlığımı astım duvara.

Senden sonra;
Bakar oldum kutup yıldızı da kayar mı acaba?

Senden sonra;
Yükünü taşıyan karınca, bal yapan arı; ne de iyi yazılmış bir şiir umut vermedi bana
Umudum sendin, sen uzaklarda...

Senden sonra;
Yayından çıkmış guguk kuşu çaresizliğinde bakakaldım.
Durmadan ilerleyen zamana yaşlandım...

Senden sonra;
Mısır tarlalarında korkuluk yalnızlığım.
Kuşlar bile konmadı çöpten yalnızlığıma...

Senden sonra;
Saatimin akrepi kendini soktu, öldü zaman...

Senden sonra;
Dört odası da boş kalbimin, tüm kiracılarım ev sahibi oldu.

Senden sonra;
Paralarım tek yüzlü, yazısı yok şiirin.

Senden sonra;
Siyah beyaz resimdeki renkli kazağın, ne düşündüğünü anladım.

Senden sonra; biletlerimi tek gidiş aldım.

Senden sonra;
Varlığımdan yokluğunu çıkardım, yağmur kalmadı.
Şemsiyelerim işsiz...

Senden sonra;
İbrahim Sadri yi bile okudum bir ara.

Senden sonra;
Her yere gittim ama kendime gelemedim.

Senden sonra;
Ters yüz ettim yalnızlığı tekrar giydim sırtıma...

Senden sonra;
Hayat beni kovmadı, ben istifa ettim.

Senden sonra;
Denize attığım tüm şişelerim kıyıya vurdu.

Senden sonra;
Ardından gözyaşı döktüm, biran önce dönesin diye...

Senden sonra;
İç acılarımın toplamından, doğrular yerine yanlışlar geçirdim.

Senden sonra;
Gözümdeki bebek yaşlandı, adam olamadı.

Senden sonra;
Kazak söküğü hayat...
Başa sardım yeniden ördüm, eskisi gibi olmadı.

Senden sonra;
Çaput bağladım bahçedeki ağaca; kuşlar bile güldü, çerçöp yalnızlığıma...

Senden sonra;
Çivisi çıktı hayatımın yerine asamadım.

Senden sonra;
Bir teki çalınmış ayakkabı gibi günler anlamsız.

Senden sonra;
Kireçlendi dilim, beynim tutuldu, sevgi tedavi verdi doktorlar

Senden sonra;
Zaman mataramda çürüyen su, zemzem tadı sensizlik...

Senden sonra;
Yağmur yağdı içime, gözlerim doldu

Senden sonra;
Karda ayak izlerimi kaybettim.
Umudumu kuşlar yemiş geri dönemedim..

Senden sonra;
Gazeteye ilişkimizin kayıp ilanını verdim
Hükümsüzdür...Hükümlüyüm...Hüküm ne?...

Senden sonra;
Masa başı oyunlarıyla kaybettim herşeyimi
Yalnızlığımı sürdüm ortaya blöf, kimse görmedi.

Senden sonra;
Bütün kaslarım ağrıyor, her yanım kırık dökük.

Senden sonra;
Her gün için çizik attım kalbime, "Bakkal defteri gibi olmuş yüreğin" dedi annem...

Senden sonra;
Balıklarla arkadaş oldum, hafızam onlara denk
Bir tek seni hiç unutmadım.

Senden sonra;
Tam binecekken yüreğinin kapısı kapandı, dışarda kaldım...

Senden sonra;
Yürütemedim ilişkilerimi, en fazla emekledi
Dizlerim yara bere...

Senden sonra;
Acılarım demlensin diye, sesimin altı kısık.

Senden sonra;
Ne kadar uzağa bıraktıysam yalnızlığı, ertesi sabah hep kapımda buldum

Senden sonra;
Şans topu patlak, on numaranın bir numarası yok
Sayısal değil, sözel yalnızlığım

Senden sonra;
Gözüm kapalı işaretliyorum, 'f' hepbiri şıkkını...

Senden sonra;
Taban puanı yükseldi hayatımın, pek çok kimse açıkta kaldı.

Senden sonra;
Dört yanlışın bir doğruyu, nereye götürdüğünü anladım.

Senden sonra;
Kafalarını şişirdim arkadaşlarımın..
Yalnızlığım adına verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür dilerim..
Alintidir...

4 yorum:

yorumsuz bir hayatı seçiyorum demeyelim :)))