20 Haziran 2010 Pazar

ayrılırken...

Dinle sevdiğim, bu ayrılık saatidir. 
Dünya var olalı beri çirkin ve soğuk, 
Erken içeceğimiz bir ilaç gibi. 
Tadı dudaklarımızda acımsı, buruk. 
Bu saatte gözyaşları, yeminler, 
Boş bir tesellidir inandığımız. 
Perde kapanıyor, film bitiyor işte, 
O hiç bitmeyecek sandığımız... 
Görüyorsun, konuşacak bir şeyimiz kalmadı. 
Sadece bakışlarımızda hüzün. 
İşte ayrılık bu; hiç beklemediğimiz... 
O ikiz kardeşi ölümün. 
Anlıyorum bir daha görüşemeyeceğiz 
Bu son buluşmamızdır seninle 
Yeni bir hayata başlayacaksın artık 
Onunla, o yeni sevgilinle. 
Anlıyorum artık o öpecek ellerini 
Kulağına aşkı o fısıldayacak 
İçinde bir pişmanlıktan başka 
Benden eser kalmayacak. 
Sigaranı söndür , kalkabiliriz 
On adım sonra yollarımız ayrılmalı 
Sakın ağlama ve bir şey söyleme bana 
İnsan ayrılırken bile büyük olmalı.

Ümit Yaşar OĞUZCAN


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumsuz bir hayatı seçiyorum demeyelim :)))