9 Nisan 2010 Cuma

yokluğunu yazıyorum...

Yokluğunu yaziyorum ey sevgili satırlarıma sığmayan o lanet olasi yokluğunu...! 
Bir elimde tükenmek bitmeyen sigaram diğer elimde seni unutturur düsüncesiyle icerek daha cok hatırladığım içkim..! 

Neyleyim sensiz gecelerisensiz uykularısensiz rüyalarımı...Sitem kalmadı dilimdeferyadım bütün Sehri boğducı 
lıklarımı duymayan kalmadı ama sen yoksun..! 

Bir şiir yazdım sevdamıza her okudugumda bıcak saplanıyordu yüregime.Yüregim sanki acıyı örtmüstü üzerineöyle agırkı yükü gücüm yetmiyor kaldırmaya..Bana inat kalkmıyor yüregimden.. 

Kader bana inatbense kadere karşı koyuyordum ama yenilendekaybedende sevdamız oluyordu herseferinde..Olmuyor be mühür gözlüm sensiz beceremiyorum yaşamayı.. Acımasız kader yine susturuyordu tüm sesleri sanki dünyada yaşam durmus gibi yasaklanmıştı herşey yokluğunda..! 

Kaç hain bıçak deldi geçti yüregimi taşıyamıyorum artıkbedenim düştü düşecekgörmüyor gözlerimkulaklarm işitmiyor hic bir sözü.. hicbirsey yetmiyecek ruhumu diriltmeye çünkü ben tükendim çünkü ben bittim...çünkü sen yoksunn..!!

alıntı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumsuz bir hayatı seçiyorum demeyelim :)))