27 Temmuz 2013 Cumartesi

Elif: Sen benim canımı çok yaktın
... 
Polat: Ben senin canın için ömrümü bir kibrit kavında tutuştururum. Ama benim yanmam, senin içindeki ateşi söndürmez... 

Elif: neden o kızla nişanlandın 

polat: her şey yalan elif benim hayatımdaki her şey yalan tek gerçek sensin 

polat: İçimde fırtınalar kopuyor 

Elif: Ben senin beni sevip sevmediğini nasıl anlayacağım yıldızlara bakarak mı fal açarak mı nasıl 

polat: Ali seni seviyor muydu? 

Elif: Çok seviyordu 

polat: Nerden biliyorsun 

Elif: Aksini düşüneceğim hiç bişey yapmadı 

Elif: girişi kolay çıkışı zor palavraları mı?

polat: Bunu sana nerden getirdi 

Elif: Uzaklardan çok uzaklardan
 
polat: Seni ne kadar sevdiğimi anlaman için belki çok vakte, belki mesafeye, belki çok hasrete ihtiyacın var. Ama gün gelecek ben sana uzakları yakın edeceğim elif. Bu da benim sana namus sözüm…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumsuz bir hayatı seçiyorum demeyelim :)))