12 Ağustos 2011 Cuma

severim bunu :)







harun ile merkez :))
h: seviyorum merkez,
m: merkez dinlemede,


h: seviyorum merkez,

m: anlaşılmadı tamam,
h: lan birinizde anlayın be! seviyorum merkez, seviyorum anladın mı? seviyorum!
m: gereksiz anons yapmayalım, kodun ne senin,
h: kodu! kodu söyleyim ben kodu, kodu; hayatımın amına kodu.
h: çok pis seviyorum teşkilatı mahsusa,
h: bütün birimlere çok pis seviyorum teşkilatı mahsusa


Behzat ç. Bahar'a evlenme teklifi etmektedir: 
Behzat: Düşüneceğim demiştin, düşündün mü? 
Bahar: Düşündüm 
Behzat: Nedir? 
Bahar: Olmaz 
Behzat: Neden olmaz? 
Bahar: Mutsuz oluruz... 
Behzat: Mutsuz olalım hep mutlu olacağız diye bir kural yok ki. Biz de mutsuz olalım. Olmaz mı?


Harun:Aama seni ben seviyorum, o sevmiyor. 
Eda: Olmaz Harun, yapamam. Olmaz... 
Harun: Ben senin için sabahlara kadar past continuous tense çalıştım Eda!


1 yorum:

  1. müdavimi olarak ikinci sahneyi bende yazmıştım. :)
    çok ama çoookk güzel cümleler. samimi gerçek

    YanıtlaSil

yorumsuz bir hayatı seçiyorum demeyelim :)))