9 Ocak 2011 Pazar

geceyedir küsmelerim...




Her şey biter
Herkes gider
Gün bile kaçar
Gecenin koynuna saklanır
Bir tek ben kalırım
Benliğimden taşan sevgim kahve gözlerinde yankılanır
Yaşanmamışları düşünür
Kuytularda üzülürüm

Gel desen koşar gelir ellerim
Umursamaz dünyayı
Umursamaz yaşamı
Sadece seni
Tek seni beklerim (bekledim)
Gel diyen ellerini
O gözlerini özledim
Ne umut kaldı ne bir rüya
Geceyedir küsmelerim

Yürek yanar
Kalpler ağlar
Sevdan bile çırpınır
Çıkış yolları arar
Bir tek gözyaşı kalır bu aşktan geriye
Ruhumda yeşerir yeniden aşk yaprakları
Yaşanmamışları düşünür
Kuytularda ölürüm

Bir umut kaldı ve bir rüya
Yine sana seslenirim






2 yorum:

  1. Hem aakvaryumun var, hem de balıklar yemsiz kalmış. Bir yem atayım dedim hepsi birden saldırdılar yemlere. Kırmızı balık ise mahçuptu. Ona ayrıca yem verdim. Nedense o dikkatimi çekti. Kırmızı balığı çok sevdim ben.. Aynen ben gibi.

    YanıtlaSil
  2. Bu sarkiyi çok seviyorum.. Badem'in sarkilari çogunlukla güzel oluyo zaten. "Sen aglama" mesela :)

    YanıtlaSil

yorumsuz bir hayatı seçiyorum demeyelim :)))